fredag, mars 02, 2007

Förkyld igen!!!!!

Detta är ju bara inte sant! Hur många gånger kan man bli sjuk på två månader???

Det nya året, som ju ska bli ett toppenår, har börjat ganska svagt måste jag medge. Förkylning med feber och sjukdag precis efter nyår, kräksjuka en hel vecka i slutet av januari, och nu förkylning igen. Jag kan inte ens med att stanna hemma. Det känns som att jag förbrukat alla sjukdagar för hela året redan. Hur som helst, jag har ju inte feber utan är bara allmänt mossig. Det värsta verkar vara över, vilket passar bra eftersom vi åker på skidresa imorgon. Har bara inte orkat packa än, så det får bli en panikpackning ikväll.

Annars... Ingen uppdatering från CCAA. Jag kommer ju att vara jättenyfiken under tiden vi är borta. Man hoppas ju varje gång att det ska komma med fler datum. Jag kan som sagt inte låta bli att hålla lite koll även om det för vår del ligger oändligt lång borta fortfarande.

Snörvel, snörvel, snyt, harkel, host...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida