onsdag, februari 07, 2007

Väntan på LID

Vid det här laget borde vi vara inloggade i Kina. Tyvärr lär det dröja några veckor innan vi får beskedet om det. Mitt i allt kommer nu det kinesiska nyåret, och många i Kina är lediga en vecka.

LID är ändå på något sätt en punkt som är inom räckhåll. Några veckor... Nästa punkt vi ska vänta på är att passera 'review room', och det tar flera månader innan vi är där. Sedan är det barnbeskedet, och det ligger så långt in i framtiden att det är helt overkligt.

För att verkställa vår plan om att ha kul tillsammans under 2007 har vi beställt en skidresa till Schweiz i mars. Det ska bli toppen! Jag har inte åkt skidor i alperna sedan 2004, så det är verkligen på tiden. Jag kan se mig själv sitta i en solstol på alptoppen och smutta på något gott. Konstigt! Borde inte den första visionen vara att se sig själv på skidorna i full fart nedför backen... Jag slår vad om att det är så mannen ser sig själv. Jag älskar också att åka slidor, men njuter NÄSTAN mer av att ta av skidorna och sätta mig i solstolen. Blunda och känna solen värma ansiktet... Bara några veckor kvar! Hoppas att väderguden kommer att samarbeta. Snö på nätterna så att mannen blir glad, och strålande solsken och kallt på dagarna så att jag kan njuta i solstolen när vi pausar med skidåkandet.

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida