torsdag, februari 08, 2007

Att tänka för långt framåt

Min plan för året var egentligen att inte hålla på att läsa bloggar och kolla olika forum som har med adoption att göra. Jag skulle stänga av adoptionstankarna, åtminstone lite, under 2007. Fokusera på annat, ha roligt, må bättre, träffa folk mm.

Varför envisas jag med att läsa om par som är på väg att åka och hämta sitt barn, och vad de väljer att packa med för saker? Varför kan jag inte bara låta bli att läsa diskussioner om vad man bör köpa med för presenter till barnhem, nannys m.fl? Varför intresserar det mig huruvida somliga väljer att beställa en extra flygstol till barnet eller inte på vägen hem? Jag borde vänta med dessa frågeställningar i åtminstone ett och ett halvt år till. Det är bara så svårt att låta bli...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida