fredag, februari 23, 2007

Äntligen gått över till nya versionen

Ja, jag är lite sen i starten... Testade en ny lay-out också. Egentligen hade jag tänkt att jag skulle göra lite mer justeringar, men det tar ju lite tid att leta i koden. Ska göra det vid tillfälle.

Idag jobbar jag hemifrån, eftersom den plötsliga vintern i Skåne lamslagit både tåg- och busstrafiken. Som vanligt blir det kaos i Skåne så fort det kommer en snöflinga och blir minusgrader. Jag har inte riktigt vant mig vid det trots att jag bott i Skåne nu i snart 15 år.

Vi väntar fortfarande på LID, men förstår ju att det kommer att bli lite försenat på grund av det kinesiska nyåret. Jag vill bara veta att vår handling kommit fram som den ska... Faktiskt har inte heller gruppen före oss fått LID, så det är bara att hålla sig på mattan och vänta.

Imorgon ska jag vara barnvakt till kompisarnas lilla tjej på sex månader medan de flyttar. Mannen får hjälpa till att bära tunga saker istället.... Mysigt att få pyssla med lill-tjejen! Min systers lill-pojke är nu 14 månader. Sedan ett par månader tillbaka är det extra kul att få följa honom, eftersom det kanske är i den här åldern vår kina-plutt kommer att vara.

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Klockan 23 februari, 2007 18:49 , Blogger Siri sa...

Hej och grattis till att ni fått iväg handlingarna. Hoppas ni snart får info om LID.

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida