onsdag, februari 28, 2007

Snart skidresa

Som vanligt, i slutet av månaden, börjar man fundera på hur långt CCAA kommer att uppdatera den här gången. Idag är ju faktiskt sista dagen i månaden. Fast förra uppdateringen kom inte förrän några dagar in i februari. Om jag inte minns fel är det ca 30 grupper nu hos vår organisation som ska få barnbesked före oss. Det är många! Fast när vi skickade handlingen till Kina var det 32 grupper före, så något händer ju även om det går långsamt.

Hur som helst, till helgen bär det av på skidresan till Schweiz. Det ska bli så skönt med en semestervecka! Jag hoppas förstås på strålande sol från en klarblå himmel och ett par minusgrader. Mina gamla Rossignol-skidor från sista halvan av 80-talet får stanna hemma. Mannen säger att de är reliker och att han skäms om jag ska ha dem. Det är faktiskt inget fel på dem! Jag har hyrt carvingskidor de sista gångerna vi åkt, men jag tycker inte att jag åker lika bra på dem. Det fladdrar liksom om skidorna. Jag har väl inte fått in tekniken riktigt...

Etiketter: , ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida