tisdag, oktober 16, 2007

Fel, det är ju åtta månader...

Här går man och räknar månader, och så räknar man fel.... Det är ju åtta månader sedan LID.

Just nu känns det ganska tomt. Jag tittar lite förstrött på några adoptionsrelaterade sidor ibland, och på några bloggar. Det känns bara inte som att jag kan engagera mig i det nu. Det ligger så långt in i en avlägsen framtid att bara känns löjligt att engagera sig nu. Om vi kunde hoppa två år framåt i tiden kanske det kunde vara läge att börja engagera sig lite, börja fundera på namn, föräldraledigheter, barnrum, resan mm.

Adoptionsorganisationerna ska tydligen åka och träffa CCAA i Kina nu under oktober, och lite nyfiken är jag ju på vad de kommer att få för info (och vad de kommer att delge för info). Men samtidigt har jag en känsla av att de egentligen inte kommer att få veta något alls. Det kommer i alla fall inte att bli några spektakulära positiva nyheter.

Är det någon idé att bry sig över huvud taget just nu?

Etiketter: ,

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida