tisdag, september 25, 2007

Det här med vikten

Efter sommaren började jag med den planerade viktnedgången. Och hur gick det med det? Inte så bra. Jag har ju problem med sömnen, och har ätit medicin för det. Medicinen ökar aptiten avsevärt, så jag har upp ett antal kilo det senaste året. Nu i somras skulle jag sluta med den medicinen, ett ypperligt tillfälle att passa på och försöka gå ned de där förbaskade kilona. Tyvärr fungerade inte sömnen igen utan medicinen, så jag har fått börja med den igen. Då tappade jag gaisten lite i viktnedgången. Inte nog med att man får kämpa lite med att gå ned i vikt utan medicin, men med medicinen blir man liksom motarbetad dessutom. Suck! Så nu får jag fokusera på att i alla fall inte gå upp mer i vikt.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida