onsdag, augusti 29, 2007

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Lisa Papaver.

Här följer 8 fakta om mig:

1. Jag jobbar (sedan 8 år) inom IT-branschen.

2. Jag är uppvuxen i Göteborg, har pluggat i Lund och bor nu i Malmö.

3. Jag har svårt att sova.

4. Jag tittar på ’Sagan om ringen’-filmerna en gång om året.

5. Jag har kvar alla luktsuddigum som jag samlade på när jag var liten. De luktar fortfarande gott :o)

6. Jag tror på ’down-shifting’ (att växla ner).

7. Min högsta önskan har alltid varit att bli mamma.

8. På söndag är det fyra år sedan jag och min man träffades.


Jag utmanar: Siri och Salvia

1 kommentarer:

Klockan 03 september, 2007 19:16 , Blogger Siri sa...

Nu har jag antagit utmaningen också!

/Siri

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida