torsdag, april 19, 2007

Barnprogram och TV-serier

Antar en utmaning:


Barnprogram jag följt som liten: Trazan och Barnarne, Fem myror, Drutten och Gena, Pellepennan och Suddagumman, Doktor Snuggles, Toffelhjältarna, Solstollarna, Barbapappa, Professor Baltazar, Hajk, Beppes godnattstund, Det var en gång, Ville, Valle och Viktor, Fablernas värld, pojken med guldbyxorna, Kalles klätterträd, Anita och Televinken, På kurs med Kurt, Sjukt sa kroppen.

Barnprogram jag inte tyckte om: Vilse i pannkakan (mardrömmar om Storpotäten), Clownen Manne.
.
TV-serier jag följt som liten: Lilla Huset på Prärien, Macahan.
.
TV-serier jag följt som tonåring: V, Nord och Syd, Magnum, Hemliga armén, Varuhuset, Fame, Falcon Crest, Dynastin, Dallas, Törnfåglarna (mini-serie), Remington Steele, Par i hjärter, Snobbar som jobbar, Maiami vice.
.
TV-serier jag föjt som yngre vuxen (20-30): Beverly Hills, Melrose Place, Twin Peaks, Robinson, Sex and the city, Vänner, Cityakuten, Arkiv X, Felicity, Dawson’s Creek.
.
TV-serier jag följer nu/ följt nyligen: Lost, 24, Anna Pihl, Krönikan.
.
TV-serier jag mest längtar efter att se: Hemliga armén (igen), en fortsättning på Krönikan.

1 kommentarer:

Klockan 30 april, 2007 11:29 , Blogger Applecore sa...

Kul att läsa om andras TV-vanor :-) Ha en trevlig Valborg!

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida