måndag, december 10, 2007

LID + 10

Ja, nu börjar det bli juletider och våra papper har varit inloggade i mer än 10 månader. Ingen ljusning på barnbeskedsfronten heller. Bara sex dagar blev matchade den här omgången
(2005-12-09 till 2005-12-14). Snart fyller jag 37 också. Ska jag verkligen inte få bli mamma förrän jag är över 40???? Pissigt!

Något försenat fick jag igår upp det sista julpyntet och den obligatoriska oranga pappersstjärnan i sovrummet (det blir så mysigt ljus med den). Mycket julgodis har jag faktiskt hunnit göra. Fick lite inspiration från Leilas jul och gjorde maffig konfekt med choklad, salta jordnötter, marsmallows och dumlekola. Annars blir det i vanlig ordning chokladkola till mamma (som äter upp ca 80 % av dem), mozartkulor och egenkomponerad blandning av choklad, corn flakes, russin, fikon och polly.

Julen firas i år hos syster och hennes familj med både vår familj och hennes mans familj. Spännande... Det är första gången vi firar så.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida